10.5.10

Tjatjag

"Svarar på sms" räcker inte riktigt till.

Kollat på Funny Games med syrran och försökt koppla bort morsans tjat om vilken idiotstämplad film den är, nu sitter jag och väntar på att telefonen ska bli ledig för att jag ska kunna ringa upp Mya som fyller hela 19 år idag, GRATTIS GRATTIS GRATTIS! Grattis till Arvid och Nejo idag också, som tillsammans fyller 40.
Blir äcklad av 47-åriga tonårsmorsor som tror att de är unga, snygga och fräscha med piercings, putläppar och öppna munnar på profilbilderna. Blir äcklad av sådana människor över huvud taget, oavsett ålder, men särskilt 47-åringarna.
Mejlat Phonehouse och väntar på svar ang. min stulna musik. Kaffesugen. En lucky skulle inte sitta helt fel, heller. Borde fanimej bli rökare på heltid, jag tror jag skulle må bra av det, bortsett från den ekonomiska delen då.

Skriver ned tillfällets finaste sms, utifall att mobilen skulle strula och det råka raderas:

Alltså. Tre saker: för det
första, jag hoppas
verkligen att jag inte
väcker dig nu. För det
andra, alltså, jag ser mig
själv som din vän, och jag
vet att jag kanske dricker
och knarkar för mycket
och att jag inte alltid finns
där för dig, men jag
försöker väldigt hårt. Du
vet att jag har svårt med
närhet, både fysisk och
psykisk. För det tredje, jag
saknar dig. Jag vet inte vad
det är, men du har
verkligen kommit nära
mig. Krupit under mitt
skinn. Jag...tycker om det.
Och jag tycker om
dig,väldigt mycket. Jag kan
naturligtvis inte greppa
hur någon så fin och bra
som du orkar umgås med
mig, men jag är glad att
du gör det. Och att du
står ut med mitt gnäll.
Kort sagt så vill jag bara
säga att du är en mycket
fin,talangfull människa
som berikar mitt liv. Tack
:*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar