10.5.10

Hemmamåndag

Ingen skola. Istället har jag varit nere i källaren och sytt in de gigantiska small-shortsen jag köpte till studenten. Minst 1dm rök, dock blev de lite för tajta och jag lär få ha dem hemma för att töja ut dem.
K ringde igår när jag gått och lagt mig. Vi snackade ett bra tag och han var inte försiktig med att påpeka vilken usel människa jag var. Jag orkade inte käfta emot, kändes så lönlöst, utan höll mig istället tyst.
När vi lagt på ringde jag P för att få somna på lite bättre humör, lyckades hyfsat. Hoppas du fattar vad du betyder.

Nu ska jag laga mat, antagligen bara kaffe och nån macka och lägga mig framför tv:n med nyligen hemkomna morsan som åker tillbaka till Italien på torsdag. Kanske sätter på en film eller något. Hoppas jag mår bättre när plugget är slut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar