9.5.10

Ringt twice. Du svarar inte. Jag tolkar det som att du aldrig någonsin mer vill ha någonting mer med mig att göra. Det är antagligen en överdrift, men den får mig att känna mig lite mindre osäker, vilket förstås känns väldigt bra. Jag ska skita i dig helt i fortsättningen, får se hur bra det lyckas. Kan nästan slå vad om att jag ringer dig minst en gång till den här kvällen, men ändå...
Förresten skiter jag i alla er andra också, alla som alltid blir tillfrågade men som tackar nej och har annat för er, alla som tackar ja och ändå skiter i det, alla som aldrig blir tillfrågade och inte frågar själva heller. Alla ni med dålig musiksmak, ni som tycker att tjejer ska ha långt hår för att personligheten sitter där och ni som tycker att man är en slampa om man umgås med många människor när man är singel. Alla ni som säger att det är så jävla svårt att få jobb, utan att ni ens har ansträngt er. Alla ni som säger "du är så jävla töntig" men är en ängel när era riktiga polare är borta någon annanstans och ni inte har någon annan att vara med. Alla som alltid åker bort och inte hör av er förrän några dagar efter hemkomsten och tror att allting är som vanligt och att ingenting har hänt, att allting är precis så som ni lämnade det.
Alla ni som säger "jag bryr mig så mycket", men aldrig finns där när det behövs. Alla ni som tror att ni är något.

Jag har ingen alls att ringa och prata med. Fan, ta er.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar