14.9.10

En del knas. Och så Sandra.

Hänt en del konstigheter på sistone, saker som inte någon egentligen borde veta om. Åtminstone ingen som inte bryr sig ordentligt, på riktigt, och tycker om.
Malin vet, det borde räcka bra. Ett tag. Fina Malin.
Jag borde sova, är ganska trött. Men jag vill heller inte riktigt. Vill ta vara på den korta stund jag ändå är hemma och vara vaken så mycket och länge som möjligt. För imorgon ska jag städa, Ch har ju beslagtagit sängen min utan att ha en tanke på att byta sängkläder, så jag är inte alltför pepp på att lägga mig i den ännu. Mums fillibabba.
Min senaste bekantskap är Sandra. Visst har vi känt varandra ett tag, men inte på det här stadiet. Mest ett hej nångång på internet. Nu är det fika hela veckan, rödvin och Linda Skugge! Tack för det, S.
Stephen R är också en fin person. Han tycker att jag är en varm människa, det känns fint. Måste lära känna honom bättre, det vore... intressant.

Pus.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar