3.3.11

Oändrat oändlig



Ja, jag vet att hon är söt men håll tillbaka
För jag har trillat dit, jag har fallit, jag har vaknat

Bussat till Stränkan, sökt tre jobb och kollat datum för handledartid på två körskolor. Men det blir nog i helgen ändå, som jag tänkte från början. Livet kramas. Besökte biblioteket också, Jonas Hassen Khemiri och Oändrat oändlig. Värt som fan.
J ska köpa en bil för 20papp. Och skrota sin egen, få en massa pengar från försäkringen istället för att betala reparation, vilken bra grej. Sen kommer han hit, nästa helg och vi ska kramas. Sen är det 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 helger kvar till vi ses igen (så vida vi inte planerar in något där emellan såklart) och vi ska på cirkus. Nej, inte på, men till. Till Cirkus för Håkan kommer vara där och vi ska sjunga med honom.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar