8.3.11

I want candy

Betalar telefonräkningar, kollar över kontot och inser att jag är pank. Åtminstone tillräckligt pank för att inte kunna betala tågresor fram och tillbaka från Stockholm. Frågar om kameratips, men ingen hjälper till. Inser att läkare är idioter som egentligen inte bryr sig ett skvatt om sina patienter, när jag får svar från ryggmärgsvätskeprovet och den första meningen jag läser är "Jag hoppas, hoppas att Du inte fick ont i huvudet" när jag i själva verket blev sängliggande i fyra dagar pga den där jävla huvudvärken och stela ryggen och sköterskorna ringde upp tre dagar och frågade hur det var med mig. Men inte den där äckliga jävla Anders.
Dessutom ska han beställa en ny tid för magnetröntgen och jag börjar nästan ångra att jag över huvud taget klagade över dubbelseendet jag hade. Magnetröntgen är fruktansvärt obehagligt och ryggmärgsvätskeprov lovar jag mig själv att aldrig någonsin utsättas för igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar