9.2.11

Non, je ne regrette rien

Hade en tung dag igår med pojkvänbråk och inga svar jobbfolk efter fyra samtal till tre olika nummer. Blev deppig men det kom ut som ilska och skrik. Efter någon timme var jag lugn framför tvn och grät framför Ghost Whisperer och bad om ursäkt till J. Allt blev bra.

Idag känns allt lite bättre. Jag har fått post, blir lika glad varje gång oavsett vad det är för något. Denna gång var det en telefonräkning, en kallelse till Medicinmottagningen, Kicks Clubtidning och mitt senaste traderafynd: tre par urläckra lösögonfransar för sammanlagt 86 kr inkl frakt. Beställde ju från Ebay för någon vecka sen också, 20 st för 19 kr och fri frakt, men det visade sig att leveransen skulle dröja ytterligare en vecka pga att Kina firar nyår, eller vad det nu var. Något sånt. Hata Kina. Så för att de skulle hinna fram till födelsedagen köpte jag från tradera också, en aning dyrare.

Mmm. Borde städa, ta tag i mitt liv och köpa bussbiljett till Kalmar också. Åker på fredag och håller mig borta i en vecka, sen är det PPPARrrTY. Ses då! Pus.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar