25.11.10

Kött och andra dumheter

Åkte in till stan med Mya igår för att se HP på bio, käka lunch och gå runt i lite affärer. Smällde i mig en halv hamburgare, observera HAMburgare, två glas cola, en kopp kaffe och en jäkla massa sallad. Kändes bättre än väntat. Inte för att jag faktiskt tycker att kött är någonting bra, utan mest för att jag är så jävla trött på dig och dig och dig och dig - och mig själv, framför allt. Trött på mitt liv, min livsstil, mina värderingar och principer. Jag är bara en konservativ liten jävla slöhög som tror att något kommer att hända - men det gör det ju såklart inte.
När håret har växt lite ska jag raka av sidorna och färga resten rött. Tror jag. Hoppas jag. Sen ska jag gå ned fem kg i vikt och börja träna lite. Eller, fem kg kanske är lite väl, men vi kan ju åtminstone satsa på det, så får vi se hur långt jag kommer.

Vad mer kan man tänkas göra för att bli mer nöjd med sig själv och resten av världen? Köpa en kamera, börja måla mer, skaffa en lägenhet eller bara lägga sig ned i snön och dö. ÅÅÅÅÅÅÅÅH

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar