9.11.10

9:e november - fin dag på akuten

Vaknade med universums värsta magsmärta. Ringde pappa, grät floder, fick skjuts av Chicko in till akuten och fick träffa en läkare ganska snabbt. Sen gick tiden, smärtan försvann mer och mer som tur var. Urinprov, blodprov x2, gynundersökning. Åtta timmar senare, kl 20.00 fick jag åka hem. Då hade jag inte fått i mig annat än tre klunkar vatten på hela dagen. Ingen frukost och när jag väl kom till sjukhuset fick jag varken äta eller dricka. Fick skölja, men spotta ut. Mamma hade jävligt kul åt det.

Sjukhuspersonalen hade en rolig dag med många trafikolyckor och brutna ben p.g.a. snöovädret. Inte bara min otursdag.

Nu är jag hemma, mår bättre, äter rotmos så det ryker och laddar inför morgondagens efterkoll på akuten. ROOLIGT. Aspepp.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar