3.10.10

Nu stänger vi dörrarna

Sista dagen på Vinterviken för denna säsong. Trist men rätt skönt på samma gång. Personligen fick jag dock inte någon särskilt härlig sista-dag. Släpade tio liter mjölk och en jävla massa servetter från den enda öppna affären i hela området. Var arg när jag kom fram till kaféet.

Nu hemma. Lyssnar på en fin cover av Kents Utan dina andetag. Vacker låt. Borde packa iordning lite bra-att-ha-i-väskan-när-man-bor-runt-lite-överallt som jag för tillfället gör. Pos.

Och häromdagen kände jag mig trött på alla människor, stilar och regler. Så jag satte på mig en pälsmössa. Kändes fint, bra och skönt. Helt klart emot mina principer, men jag kände att för en gångs skull måste man faktiskt få trotsa. Och för två veckor sedan åt jag köttfärslasagne. Helt ofattbart. Men gott var det. Och pälsmössan ska jag fortsätta använda!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar