12.5.10

Walk the line

Jag känner mig en aning besviken. Dagen började med försovning på 40 minuter, vilket gjorde att jag fick slänga i mig frukosten på bussen. När vi kom till Lantmännen, mött sminktjejerna och skulle käka visade det sig att jag var den enda vegen, så för att få någon mat i mig alls fick jag sitta och peta bort alla små jävla kycklingbitar i den där jävla PASTAsalladen. Därefter fick jag genom ett pizza-sms veta att Arvid blivit magsjuk och inte kunde ses på en flaska rödvin ikväll, vilket gjorde mig lite nere. Sen fick jag skäll för att jag gick in på den nyskurade toaletten med smutsiga skor, trots att vi var inne på en skitig fabrik och ingen skulle märka något.

Nu har jag precis sett på Walk the line hemma med family, smälter på oemotståndliga Joaquin Phoenix. Borde sova. Ska sova. Sitter istället och lyssnar på Foals, tänker på betydelsefulla individer och försöker göra det bästa utav situationen.
Springa imorgon bitti. Jobba gratis för erfarenhet fre lör sön. Heja mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar