9.5.10

Det var typ när jag rökte första ciggen sen jag slutade och bevisade att jag inte var nykterist som... som... ja, uppfattningen om mig ändrades. Wtf, jag rökte när vi lärde känna varann och jag har aldrig sagt att jag är nykterist, faktiskt. Vem ska jag nu diskutera livets stora frågor med och vem ska jag nu bjuda hem som sängsälle? VEM FAN SKA JAG NU BERÄTTA ALLT SOM HÄNT UNDER DAGEN FÖR?! Ingen, ingen, ingen alls. Jag tänker sitta och sura på mitt rum till någon tvingar ut mig. Till någon ber mig hitta på något. För ingen, eller ytterst få och oerhört sällan, tar första steget och bjuder ut mig. Varför behöver jag er mer än ni behöver mig? VARFÖR VARFÖR VARFÖR?! Borde ut och springa imorgon bitti, skita i skolan och istället sitta hemma och plugga, men jag vet inte om jag ens orkar det. Vill mest bara ligga i sängen och sova till jag tynar bort. Inte äta något, inte dricka annat än vatten och aldrig aldrig mer svara ett enda jävla sms eller telefonsamtal. Fuck off.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar