19.4.10

Många frågetecken

Skola. Gästlärare Petter Magnusson. Halvintressant. Försöker skriva CV - hur gör man? Jobb? Utbildning? Prao? Intressen? Hjälp mig. Längtar till helgen, filma med Emelie i... Stockholm? Södertälje? I do not know. Behöver eventuellt ytterligare en modell, inte helt säkert. Hon kan räcka. Annars man. Med vackra händer. Och snygga skor, eller åtminstone passande. Kan bli svårt. Ja, förresten, filmandet ska bli en musikvideo. Och jag tror den kan bli bra. Fin i alla fall.
Mamma har fixat nya skor till mig, känns kanon. Trycket kladdade ut på de gamla när det kom mot den andra skons. HMPF. Nu ska jag bara vänta på att K ska sluta sin tråkiga GeMu- eller om det är Kör-lektion. Vi fick nämligen sluta tidigare, inte helt poppis från mitt håll. Och Anna Vårtsvinsson är minus.
- Jag var i Eskilstuna hos käftis, vad gjorde ni på lektionen?
- Mmmmm *smack*, fråga någon som var där.
I hate her. Synd att cancer sällan drabbar de som förtjänar att dö.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar