11.3.10

Norah









Åkte hem efter första lektionen, skulle skippat den också om det inte vore för att vi hade prov. Att missa prov är inte helt min grej, precis som att komma för sent till lektioner. Hate it.
I Södertälje och hemma hos mig är det vår. Snön töar, dock fryser det på nätterna vilket gör att jag börjar fundera på att åka skridskor till skolan.
Förstår inte vad jag fått den här sjukan ifrån, en helvetesjävlaförkyldning som attackerade utan förvarning. Måste varit Patrik som smittat mig, han fick också ligga hemma i några dagar. Fast till skillnad från honom misstänker jag inte (lika starkt) att jag drabbats av böldpest. Han förklarade att han hade alla symptomen, förutom bölderna och att chansen att han skulle ha böldpesten var stor.
Tänkte igår att nu när jag ändå ska stanna hemma kan jag ju gå ut och ta de där vinterbilderna till Annika, Kalles mamma, som jag lovat att jag ska göra. Men när jag öppnade ögonen imorse och tittade ut genom fönstret var allt bara grått. Jag önskade ju sol i vardagspresent! HÄNG GUD. Malin instämmer. Häng Gud.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar