20.3.10

En ny dag





Drog till Stränkan med mamsen och gick till Phonehouse för att fastna ett bra tag med en imbecill idiot som inte kunde någonting om det han borde kunna. Min mobil uppdaterades i alla fall, hoppas den funkar som den ska nu. Fortsatte vidare till Tuna Park för att leta kläder till studentskivan, jag äger helt ärligt inga partykläder alls, herre jösses. Hittade som tur var: snygg jacka, snygg klänning, snygga jeans, stor blomma att ha i håret och ett par stora svarta örhängen. Pendlade mellan två jeans i två olika affärer innan jag bestämde mig för de helsvarta i strl 25 (!!) och jackan var heller ingen självklarhet. Blomman köpte jag av en slump, hittade en stor vit och önskade högt att den fanns i svart, frågade expediten som sa att hon skulle kolla på lagret, de hade tydligen haft en liknande fast ännu större (!!), vilken jag sedan köpte. Kändes bra. Är lagom nöjd med dagen. Dock försvann alla mina älskade sms, när idioten skulle uppdatera luren. Inte helt ok.

Har dessutom fått upplysningar om hur man laddar upp stora bilder här. Skönt att veta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar