23.3.10

"Du är bäst, det vet du"

Tjah. Don't feel so good. Skönt att jag känner några bästa människor. Och en hund. En helbäst hund. I LOVE YOU. Ett stort hjärta tillägnas: Charlie, Malin och Patrik, som förövrigt har bäst musiksmak och finaste orden:


theo: du är så mycket mer än någons idé säger (19:47):
asså jag vet inte. jag känner mig helt tom.
jag skulle lät kunna bara köra en kniv i armen eller nåt, utan att egentligen bry mig.
patrik the mojo priest ryback säger (19:48):
alltså
det går över :*
theo: du är så mycket mer än någons idé säger (19:50):
jag hoppas det
för jag vill inte känna så.
patrik the mojo priest ryback säger (19:51):
nej, jag vet.
du kommer må bättre imorgon.
theo: du är så mycket mer än någons idé säger (19:52):
hjälp mig med det..?
patrik the mojo priest ryback säger (19:53):
jag vet inte vad jag kan göra o:
theo: du är så mycket mer än någons idé säger (19:53):
bara vara.
säg att jag är bra eller nåt.
patrik the mojo priest ryback säger (19:54):
du är bäst, det vet du
typ den sötaste människan jag känner :*
theo: du är så mycket mer än någons idé säger (19:58):
du får inte överdriva, då känns det ändå inte sant.
eller bättre på nåt sätt.
patrik the mojo priest ryback säger (20:02):
jag överdriver endast mina egna misslyckanden.
och nu måste jag kila
bbl :*
theo: du är så mycket mer än någons idé säger (20:02):
så de blir ännu sämre?
hejdå. du är världens bästa.
ring om du får tråkigt, vilket du uppenbart inte får. och det gör ingenting om du väcker mig. jag lär somna deppig och drömma mardrömmar i alla fall.



Ett stort antihjärta tillägnas: Phonehouse som aldrig kan ge mig en fungerande mobil, samt alla jävla dryga kommentarer man får slängda över sig hela jääääääävla tiden.
Lagom trött på livet, kände jag idag för första gången på länge. Inte helt ok, ärligt talat. Jag skulle uppskatta enormt om någon av er, om ni nu läser, ville ringa mig någon gång, höra av er utan att jag ska behöva ta första steget. Jag har lagt av med det, jag är trött på det. Trött på att alltid höra av mig först. Kanske behöver jag er mer än vad ni behöver mig, det är nog sant. Kanske är jag en närhetsberoende liten tös som inte alls klarar mig utan människor runt omkring, men kan inte ni se det då? Det är väl inte galet mycket begärt? Jag tycker åtminstone inte det.
Igår spydde jag, tre gånger, det kändes inte alls helt ok. Dessutom ska jag erkänna att jag rökte. Två cigg. Illamåendet lär ha berott på det och att jag inte åt annat än skollunchen. Men det är väl skitsamma, det kändes skönt att röka och jag fick inga skuldkänslor eller dåligt samvete.
Hoppas förresten ingen läser detta plotter som bara är skriva-av-mig-kladd.
Är inte långt ifrån dumma, dåliga, destruktiva saker, håll i mig.

2 kommentarer:

  1. jag har också jättesvårt för att ta första steget. och jag vet hur det känns när man bara vill bli omhållen så hårt att alla dåliga tankar och impulser försvinner. jag har dessutom nästan helt tappat förmågan att vara social, men jag börjar sakta lära mig det igen nu när jag umgås med milla igen. jag vill bara att du ska veta att du betyder inte mindre för mig att jag inte hör av mig så ofta via lur.

    förresten, du borde läsa en bok jag läser som har fått mig att börja må bättre.
    http://www.adlibris.com/se/product.aspx?isbn=912708230X

    jag älskar dig.

    SvaraRadera
  2. inlägget syftade verkligen inte på dig. jag vet att du gör så gott du kan, och jag vill inte annat än att du försöker må bra själv.

    tack.
    <3

    jag älskar dig.

    SvaraRadera