27.3.10

Dag 2





Träningen fortsätter Dag 2. Vaknade tidigt kl. 07.44. Drog ut med mor och hund på en halvtimmes joggingtur och la mig därefter på mattan för 100 tröga situps som jag ska börja göra varje dag - då lär de inte vara lika tröga så länge till. Efter detta var jag galet hungrig och gjorde iordning favoritfrukosten.
På måndag och till och med onsdag är det FN-rollspel, där jag och min grupp bestående av tre pers till är Vatikanstaten. Angelica ska klä ut sig till påven och när jag kom på att Vatikanstaten antagligen inte har kvinnor i FN kom jag på den lysande idén att klä ut mig till man. Backslick, mustasch, inlindade bröst etc. Får se hur bra jag lyckas.

1 kommentar:

  1. alltså jag, som endast dyrkar dekadenta knarkande psykstörda kvinnor, orkar fan inte med att du får en avokadomacka, juice av något slag (apelsin? jag kan bara den, eftersom jag gillar screwdrivers) och ett jävla ägg att se sexigt ut. vafan. för en man som äter pommes frites och svampsås som fyllekäk är detta oacceptabelt!1

    SvaraRadera